Кількість
|
Вартість
|
||
|
- Самовивіз
- Доставка "Нова Пошта"
Бренд | Bresser |
---|---|
Вид | Електронний |
Гарантія | 12 місяців |
Дисплей | ЖК Кольоровий |
Додатково |
Підсвічування дисплея Годинники |
Живлення станція/датчик |
Метеостанція: мережевий адаптер 5V 1A (в комплекті); Датчик: 6 батареї x AAА, 1.5 V (в комплекті не поставляються) |
Зовнішні датчики |
Датчик вологості Датчик температури |
Комплектація | Базова станція Датчик температури і вологості: 3 шт Блок живлення |
Країна реєстрації бренду | Німеччина |
Країна-виробник товару | Китай |
Максимальна кількість зовнішніх датчиків | 3 |
Матеріал корпуса | Пластик |
Метео вимірювання |
Зовнішня вологість Зовнішня температура Внутрішня вологість Внутрішня температура Прогноз погоди |
Тип | Метеостанції |
Тип зовнішнього датчика | Бездротовий |
Вага | 0.255 кг |
Вага в упаковці | 0.63 кг |
Габаріті | 13 x 16.5 x 2.9 см |
Спосіб установки | Настільний |
Габарити упаковки | 14.1 х 17.6 х 9.6 см |
Колір станція / датчик | Black/White |
Післяплата "Нова Пошта" відправляється з передоплатою від 250 до 650 грн. залежно від розміру та вартості посилки. Якщо покупець не забирає посилку, передоплата покриває частково послуги за пересилку товару Новою поштою до покупця і назад. Великі габаритні посилки, наприклад, як сейфи, відправляються лише за повної передоплати. Також по повній передоплаті відправляються ножни.
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Гарантійне обслуговування у сервісних центрах за наявності гарантійного талона від виробника. Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару. При зверненні до сервісного центру необхідно взяти: оригінал гарантійного талона; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до довічної. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Гарантійне обслуговування у нашому магазині здійснюється за наявності гарантійного талона від нашого магазину або гарантія надається просто за чеком. При зверненні до нашого магазину необхідно взяти: оригінал гарантійного талона за його наявності; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку.