Кількість
|
Вартість
|
||
|
- Самовивіз
- Доставка "Нова Пошта"
Бренд | National Geographic |
---|---|
Гарантія | 24 місяці |
Вага | 0.074 кг |
Габарити упаковки | 11,5 x 3,5 x 3,5 см |
Додаткові характеристики | Фокусування кільцем на окулярі |
Країна реєстрації бренду | США |
Країна-виробник товару | Китай |
Матеріал | Полікарбонат, прогумований |
Особливості | Призма BK7 |
Винесена окулярна точка | 10 мм |
Габаріті | 11,3 x 3,3 x 3,3 см |
Діаметр вихідної зіниці | 2.5 мм |
Діаметр об'єктива | 25 мм |
Захист | Ударостійкі |
Кратність наближення | 10х |
Мінімальна дистанція фокусування | 4 м |
Оправи окулярів | Наглазник типу Fold Down, що складається. |
Поле зору на 1000 м | 98 м |
Реальний кут зору | 5.6 ° |
Світлосила | 6.25 |
Тип | Монокуляри |
Тип конструкції | Roof |
Фактор сутінків | 15.81 |
Тип призми | BK7 |
Вага в упаковці | 0.14 кг |
Лінзи | З просвітлючим покриттям (Coated) |
Максимально корисне збільшення | 10х |
Тип збільшення | Постійне |
Максимальне збільшення | 10х |
Післяплата "Нова Пошта" відправляється з передоплатою від 250 до 650 грн. залежно від розміру та вартості посилки. Якщо покупець не забирає посилку, передоплата покриває частково послуги за пересилку товару Новою поштою до покупця і назад. Великі габаритні посилки, наприклад, як сейфи, відправляються лише за повної передоплати. Також по повній передоплаті відправляються ножни.
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Гарантійне обслуговування у сервісних центрах за наявності гарантійного талона від виробника. Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару. При зверненні до сервісного центру необхідно взяти: оригінал гарантійного талона; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до довічної. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Гарантійне обслуговування у нашому магазині здійснюється за наявності гарантійного талона від нашого магазину або гарантія надається просто за чеком. При зверненні до нашого магазину необхідно взяти: оригінал гарантійного талона за його наявності; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку.