Кількість
|
Вартість
|
||
|
- Самовивіз
- Доставка "Нова Пошта"
Бренд | Optima |
---|---|
Гарантія | 12 місяців |
Вага | 0.625 кг |
Габарити упаковки | 33 х 23 х 15 см |
Комплектація | Мікроскоп: пластиковий корпус Об'єктиви: ахроматичні 4х; 10х; 40х: 3шт Окуляр: WF10/16, (ширококутний): 1 шт Батареї АА (LR6) Alkaline: 3 шт Мережевий адаптер: (230V, довжина приводу: 1.8 м): 1шт Інструкція українською |
Країна реєстрації бренду | Україна |
Країна-виробник товару | Китай |
Клас | Біологічні |
Тип | Оптичні |
Вага в упаковці | 1.12 кг |
Вид | Мікроскопи |
Голівка | Монокулярна |
Живлення | Батарейки 220 / 240 В |
Збільшення мікроскопа | 40х - 400х |
Збільшення об'єктиву | 4х, 10х, 40х |
Збільшення окуляра | 10x |
Нахил | 45º |
Предметний столик | Рухомий з препаратоутримувачами (притискними лапками) |
Назначення | Навчальний |
Підсвічування | Світлодіодне (прохідним і відбивним світлом) з регулюванням потужності (8 рівнів) |
Розмір | 275 х 155 х 100 мм |
Фокусування | Грубе |
Поворот | 360º |
Кількість об'єктивів | 3 |
Післяплата "Нова Пошта" відправляється з передоплатою від 250 до 650 грн. залежно від розміру та вартості посилки. Якщо покупець не забирає посилку, передоплата покриває частково послуги за пересилку товару Новою поштою до покупця і назад. Великі габаритні посилки, наприклад, як сейфи, відправляються лише за повної передоплати. Також по повній передоплаті відправляються ножни.
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Гарантійне обслуговування у сервісних центрах за наявності гарантійного талона від виробника. Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару. При зверненні до сервісного центру необхідно взяти: оригінал гарантійного талона; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до довічної. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Гарантійне обслуговування у нашому магазині здійснюється за наявності гарантійного талона від нашого магазину або гарантія надається просто за чеком. При зверненні до нашого магазину необхідно взяти: оригінал гарантійного талона за його наявності; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку.