Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1.Товар, у котрого є чек;
2.Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3.Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 2 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
2. Після отримання товару протягом 2 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту та за фізичною адресою - у магазині MARAL м. Київ, вул. Краківська, 27А. При поверненні чи обміну товара в магазині потрібен будь-який документ, що засвідчує Вашу особу, щоб скласти Акт повернення чи обміну товару.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення грошей здійснюється при оформленні Акту повернення на вказану Вами картку банку або IBAN рахунок протягом 2 робочих днів після отримання нами товару назад.