Кількість
|
Вартість
|
||
|
- Самовивіз
- Доставка "Нова Пошта"
Післяплата "Нова Пошта" відправляється з передоплатою від 250 до 650 грн. залежно від розміру та вартості посилки. Якщо покупець не забирає посилку, передоплата покриває частково послуги за пересилку товару Новою поштою до покупця і назад. Великі габаритні посилки, наприклад, як сейфи, відправляються лише за повної передоплати. Також по повній передоплаті відправляються ножни.
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Повернення товару Новою поштою здійснюється за рахунок покупця (якщо товар немає видимого браку (поломок) і збережено товарний вигляд і його комплектація і є товарний чек), якщо є заводський брак, ми повертаємо товар власним коштом.
Якщо потрібен обмін товару, то покупець платить за пересилання товару назад до нас і за пересилання нового товару до себе (якщо немає заводського браку), при цьому товар повинен мати товарний вигляд і має бути повна його комплектація та товарний чек, та гарантія, якщо вона присутня.
Якщо є брак - причина обміну, то за пересилання туди і назад ми платимо.
Повернення грошей здійснюється при оформленні Акту повернення на вказану Вами картку банку або IBAN рахунок протягом 48 годин після отримання нами товару назад.
Повернення та обмін здійснюється у магазині MARAL м. Київ, вул. Краківська, 27А
При поверненні чи обміну товара в магазині потрібен будь-який документ, що засвідчує Вашу особу, щоб скласти Акт повернення чи обміну товару
Гарантійне обслуговування у сервісних центрах за наявності гарантійного талона від виробника. Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару. При зверненні до сервісного центру необхідно взяти: оригінал гарантійного талона; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до довічної. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Гарантійне обслуговування у нашому магазині здійснюється за наявності гарантійного талона від нашого магазину або гарантія надається просто за чеком. При зверненні до нашого магазину необхідно взяти: оригінал гарантійного талона за його наявності; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку.