Товари для полювання за враженнями та пригодами
0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань


Особливості - Літій-полімерний зовнішній акумулятор місткістю 10000 мАгод з підтримкою QC 3.0 та PD - Підтримка режиму швидкого заряджання Quick Charge (QC 3.0) та Power Delivery (PD) - Підтримка режимів швидкого заряджання Huawei FCP та Samsung AFC - Захист від перевантажень, короткого замикання, надмірного заряду та розряду - Автоматичне увімкнення/вимкнення - LED індикатор показує рівень заряду (заряджений/у процесі заряду/розряджений) - Кабель USB Type-C з Quick Charge у комплекті - Місткості достатньо для 3 зарядок звичайного смартфона або до 1 зарядки звичайного планшета - Функція наскрізного заряду: можна одночасно заряджати зовнішній акумулятор та приєднаний до нього пристрій
Характеристики - Вага: 0.22 кг - Зовнішні розміри: 135 x 16 x 69 мм - Місткість батареї: 10000 мА·год - Місткість батареї: 37 Вт·год - Довжина кабелю: 0.2 м - Вхід Micro USB: 5В-2А, 9В-2А, QC 3.0 - Вхід Type-C: 5В-2A, 9В-2A, QC 3.0, Type-C PD 3.0 - Вихід USB-A: 5В-3A, 9В-2A, 12В-1.5A, QC 3.0 - Вихід Type-C: 5В-3A, 9В-2.22A, 12В-1.67A, Type-C PD 3.0 - Сумарний струм виходів: 3 A - Сумарна вихідна потужність: 18 Вт

Артикул: RIVAPOWER VA2531 (Black)
Бренд RIVACASE
Гарантія 12 місяців
Країна-виробник товару Китай
Тип RivaCase
Упаковка Блістер
Розмір 135х69х15
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Акумуляторна батарея для зарядки портативних пристроїв 10000 mA, RIVAPOWER VA2531 чорний RIVAPOWER VA2531 (Black)

Немає в наявності
Код товара: 1605697
549 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань
Способи доставки:
  • Самовивіз
  • Доставка "Нова Пошта"

Більше інформації про доставку

Способи оплати:

  • Оплата за реквізитами
  • Оплата згідно рахунку-фактури для організацій
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Післяплата
  • Готівкою в магазині
  • POST-термінал в магазині

Післяплата "Нова Пошта" відправляється з передоплатою від 250 до 650 грн. залежно від розміру та вартості посилки. Якщо покупець не забирає посилку, передоплата покриває частково послуги за пересилку товару Новою поштою до покупця і назад. Великі габаритні посилки, наприклад, як сейфи, відправляються лише за повної передоплати. Також по повній передоплаті відправляються ножни.

Умови повернення та обміну

Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Повернення товару Новою поштою здійснюється за рахунок покупця (якщо товар немає видимого браку (поломок) і збережено товарний вигляд і його комплектація і є товарний чек), якщо є заводський брак, ми повертаємо товар власним коштом.
Якщо потрібен обмін товару, то покупець платить за пересилання товару назад до нас і за пересилання нового товару до себе (якщо немає заводського браку), при цьому товар повинен мати товарний вигляд і має бути повна його комплектація та товарний чек, та гарантія, якщо вона присутня.
Якщо є брак - причина обміну, то за пересилання туди і назад ми платимо.
Повернення грошей здійснюється при оформленні Акту повернення на вказану Вами картку банку або IBAN рахунок протягом 48 годин після отримання нами товару назад.

Повернення та обмін здійснюється у магазині MARAL м. Київ, вул. Краківська, 27А

При поверненні чи обміну товара в магазині потрібен будь-який документ, що засвідчує Вашу особу, щоб скласти Акт повернення чи обміну товару

Гарантійне обслуговування у сервісних центрах за наявності гарантійного талона від виробника. Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару. При зверненні до сервісного центру необхідно взяти: оригінал гарантійного талона; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до довічної. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Гарантійне обслуговування у нашому магазині здійснюється за наявності гарантійного талона від нашого магазину або гарантія надається просто за чеком. При зверненні до нашого магазину необхідно взяти: оригінал гарантійного талона за його наявності; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. 

На гору