Товари для полювання за враженнями та пригодами
0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Зручна бездротова миша для роботи.
Особливості - Стабільність бездротового зв'язку. Розширене бездротове з'єднання 2.4 ГГц з відстані до 15 м. Автоматична стабілізація технології простого підключення ресивера дозволяє уникнути затримок та конфліктів у підключенні - До 12 місяців роботи від батареї. Збільшуйте інтервали між замінами батарей завдяки енергоощадній технології. Висока якість компонентів забезпечує до 12 місяців роботи - Програмне забезпечення Office Shuttle (інструмент для захоплення екрану). Додаткові функції: cкріншот, електронне перо, симулятор клавіатури/миші, 16-в-одному та прокручування 4D - Автоматичне енергозбереження. Автоматичне 4-рівневе енергозбереження. Миша переходить у сплячий режим через 20 секунд бездіяльності - Технологія Smart Wireless SoC. Професійний чіп знижує втрати в ланцюгу та рівень перешкод - Фірмова клавіша подвійного кліку
Характеристики - Тип підключення: бездротовий - Інтерфейс: USB-приймач - Радіозв'язок на частоті: 2.4 ГГц - Сенсор: оптичний - Частота опитування: 125 Гц - Роздільна здатність: 1200 DPI - Кількість кнопок: 4 - Акумулятор: 1 лужна батарея «AA» - Ергономічний дизайн: для правої руки - Розміри: 105 х 67 х 39 мм - Системні вимоги: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10

Артикул: G9-500F-1 (Black)
Бренд A4Tech
Гарантія 12 місяців
Країна-виробник товару Китай
Тип A4 Tech
Упаковка Картонна коробка
Розмір 203х122х53
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Миша A4Tech G9-500F-1 V-Track, бездротова, чорна G9-500F-1 (Black)

В наявності
Код товара: 0202089
439 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Способи доставки:
  • Самовивіз
  • Доставка "Нова Пошта"

Більше інформації про доставку

Способи оплати:

  • Оплата за реквізитами
  • Оплата згідно рахунку-фактури для організацій
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Післяплата
  • Готівкою в магазині
  • POST-термінал в магазині

Післяплата "Нова Пошта" відправляється з передоплатою від 250 до 650 грн. залежно від розміру та вартості посилки. Якщо покупець не забирає посилку, передоплата покриває частково послуги за пересилку товару Новою поштою до покупця і назад. Великі габаритні посилки, наприклад, як сейфи, відправляються лише за повної передоплати. Також по повній передоплаті відправляються ножни.

Умови повернення та обміну

Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Повернення товару Новою поштою здійснюється за рахунок покупця (якщо товар немає видимого браку (поломок) і збережено товарний вигляд і його комплектація і є товарний чек), якщо є заводський брак, ми повертаємо товар власним коштом.
Якщо потрібен обмін товару, то покупець платить за пересилання товару назад до нас і за пересилання нового товару до себе (якщо немає заводського браку), при цьому товар повинен мати товарний вигляд і має бути повна його комплектація та товарний чек, та гарантія, якщо вона присутня.
Якщо є брак - причина обміну, то за пересилання туди і назад ми платимо.
Повернення грошей здійснюється при оформленні Акту повернення на вказану Вами картку банку або IBAN рахунок протягом 48 годин після отримання нами товару назад.

Повернення та обмін здійснюється у магазині MARAL м. Київ, вул. Краківська, 27А

При поверненні чи обміну товара в магазині потрібен будь-який документ, що засвідчує Вашу особу, щоб скласти Акт повернення чи обміну товару

Гарантійне обслуговування у сервісних центрах за наявності гарантійного талона від виробника. Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару. При зверненні до сервісного центру необхідно взяти: оригінал гарантійного талона; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до довічної. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Гарантійне обслуговування у нашому магазині здійснюється за наявності гарантійного талона від нашого магазину або гарантія надається просто за чеком. При зверненні до нашого магазину необхідно взяти: оригінал гарантійного талона за його наявності; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. 

На гору