Товари для полювання за враженнями та пригодами
0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Грілка - устілка для взуття Only Hot упак. 12 шт

Ефективна грілка-устілка для взуття. Стане в нагоді взимку, особливо, цей варіант зацікавить військовослужбовців. Також може знадобитися спортсменам, рибалкам, мандрівникам. Тонка устілка, що самонагрівається, для взуття всіх видів, ідеальна для того, щоб тримати ноги в теплі при будь-якій температурі.

Виготовлена повністю із натурального матеріалу. Гіпоалергенна, не токсична, безпечна для здоров'я людини. Поміщаючи таку устілку всередину взуття, ви можете не турбуватися про те, що ноги замерзнуть під час перебування на свіжому повітрі. 8 годин температура зберігається на рівні 35 градусів за Цельсієм.

Скористатися грілкою досить просто. Спочатку відкрийте упаковку та дістаньте грілку для ніг, яка при контакті з повітрям почне нагріватись. Зачекайте кілька хвилин. Потім вкладіть її всередину ваших черевиків, чобіт чи кросівок. Грілка готова до використання! Це унісекс тип, який однаково підійде як жінкам, так і чоловікам.

Характеристики:

  • грілка-устілка для взуття (упак. 12 шт);
  • тип: унісекс;
  • призначення: військові цілі, туризм, активний відпочинок, спорт;
  • 100% натуральний матеріал;
  • устілки універсальні та підходять під 38-45 розмір взуття;
  • 8 годин температура 35 градусів;
  • сезон: зима, осінь;
  • підходить для будь-якого виду взуття.
Артикул: footwarmbox
Бренд Only Hot
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Грілка-устілка для взуття Only Hot упак. 12 шт

Немає в наявності
Код товара: 91588
Ціну уточнюйте
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань
Способи доставки:
  • Самовивіз
  • Доставка "Нова Пошта"

Більше інформації про доставку

Способи оплати:

  • Оплата за реквізитами
  • Оплата згідно рахунку-фактури для організацій
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Післяплата
  • Готівкою в магазині
  • POST-термінал в магазині

Післяплата "Нова Пошта" відправляється з передоплатою від 250 до 650 грн. залежно від розміру та вартості посилки. Якщо покупець не забирає посилку, передоплата покриває частково послуги за пересилку товару Новою поштою до покупця і назад. Великі габаритні посилки, наприклад, як сейфи, відправляються лише за повної передоплати. Також по повній передоплаті відправляються ножни.

Умови повернення та обміну

Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Повернення товару Новою поштою здійснюється за рахунок покупця (якщо товар немає видимого браку (поломок) і збережено товарний вигляд і його комплектація і є товарний чек), якщо є заводський брак, ми повертаємо товар власним коштом.
Якщо потрібен обмін товару, то покупець платить за пересилання товару назад до нас і за пересилання нового товару до себе (якщо немає заводського браку), при цьому товар повинен мати товарний вигляд і має бути повна його комплектація та товарний чек, та гарантія, якщо вона присутня.
Якщо є брак - причина обміну, то за пересилання туди і назад ми платимо.
Повернення грошей здійснюється при оформленні Акту повернення на вказану Вами картку банку або IBAN рахунок протягом 48 годин після отримання нами товару назад.

Повернення та обмін здійснюється у магазині MARAL м. Київ, вул. Краківська, 27А

При поверненні чи обміну товара в магазині потрібен будь-який документ, що засвідчує Вашу особу, щоб скласти Акт повернення чи обміну товару

Гарантійне обслуговування у сервісних центрах за наявності гарантійного талона від виробника. Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару. При зверненні до сервісного центру необхідно взяти: оригінал гарантійного талона; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до довічної. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Гарантійне обслуговування у нашому магазині здійснюється за наявності гарантійного талона від нашого магазину або гарантія надається просто за чеком. При зверненні до нашого магазину необхідно взяти: оригінал гарантійного талона за його наявності; документ, що підтверджує оплату товару (чек), упаковку. 

На гору